ششمین دوره صحیفه سجادیه ویژه کارکنان

:: کارکنان

کارکنان محترم می توانند در قالب ذیل از طریق مراجعه به درگاه ثبت نام ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور اقدام به ثبت نام و ارسال اثری در قالب های ذیل نمایند .

ادبی و هنری

  • داستان نویسی
  • شعر
  • نقاشی
  • طراحی و گرافیک

 

هنر های دیجیتال

  • کلیپ
  • موشن گرافی
  •  پوستر
  • عکس نوشته
  •  هشتگ ها و پست ها

 

توجه:

  1. تشریح کیفیت ارسال آثار در بخش های فوق در آیین نامه در قالب محور های جشنواره.
  2. شرکت در مسابقات و دوره های آموزشی که از طریق سایت که در قسمت مسابقات و جوایز اعلام شده است.


آیین نامه ارزیابی بخش های مختلف جشنواره ویژه کارکنان :

داستان نویسی  

  • آثار باید در محیط word با خط 13 لوتوس بولد (ضخیم) (در هر صفحه 15 سطر) و به دو صورت word و pdf برای دبیرخانه ارسال شود.
  • عنوان یا نام اثر با خط تیتر در بالا، میانۀ صفحه قرار گیرد؛ تمام مشخصات نویسندگان اعم از نام نویسنده و عنوان اثر و... مجدداً در صفحه‌ای جداگانه درج شود.
  • آثار نباید تاکنون در هیچ مسابقه یا جشنواره‌ای شرکت داده‌شده باشد در غیر این صورت از مسابقات حذف می‌شوند.

 

شعر

  • آثار می بایست مرتبط با محورهای جشنواره باشد.
  • فونت آثار ارسالی B Lotus یا B Nazanin و با اندازه ۱۲ یا ۱۴ می باشد.
  • تعداد کلمات در رشته داستان کوتاه، حداکثر 5000 کلمه، در داستان و مقاله ادبی حداکثر 12000 کلمه می باشد. در این رشته ها حداقلی در نظر گرفته  نشده است.
  • متقاضی باید برای هر اثر، نسخه W ord و نسخه PDF اثر خود را در سایت جشنواره بارگذاری نماید.
  • قالب: آزاد (کلاسیک، غزل، مثنوی، دوبیتی، رباعی، قصیده، شعر نو آزاد، سپید و...)

 

نقّاشی

  • اندازه اثر حداقل  40× 30و حداکثر 70 ×50 سانتی‌متر باشد.
  • نوع تکنیک: رنگ‌روغن، آکریلیک، گواش، آبرنگ، ترکیب مواد می‌باشد.
  • به آثار کپی شده همچنین به موضوعات غیر مرتبط امتیازی تعلق نمی‌گیرد
  • اثر ارسالی دارای شناسنامه و مربوط به سال جاری باشد و قبلاً نباید در مسابقات دیگری شرکت داده‌شده باشد.دانشجویان محترم می توانند 

 

کلیپ

  •  آثار می بایست مرتبط با محورهای جشنواره باشد.

 

موشن گرافی

  • تاثیرگذاری : 35 نمره
  • طراحی خالقانه، ابتکاری و جذاب
  • جلوه های بصری قابل توجه و به یاد ماندنی
  • ارائه محتوای غنی و فاخر
  • استفاده از فناوری های به روز و جدید
  • زمان بندی و انتقال متناسب در بازه زمانی یک دقیقه
  •  صدا : 15 نمره
  • استفاده از  Narration برای انتقال درست اطلاعات
  • بهره گیری از موسیقی / صدا برای تاثیرگذاری بهتر
  • تطابق موسیقی / صدا با تصاویر و سبک ارائه
  • محتوا : 35 نمره
  • بیان روشن و صحیح سوال و نیز اهمیت و تأثیر بالقوه تحقیق
  • ارائه مفاهیم قابل درک برای مخاطب عام (غیرمتخصص)
  • ارائه الهام بخش و انگیزنده
  • عدم استفاده از کلمات مبهم
  • تابعیت علمی 15 نمره
  • ارجاع صحیح به همه منابع استفاده شده (نرم افزار، تصویر، موسیقی، و ...)

    

  تبصره

  • آثار می بایست مرتبط با محورهای جشنواره باشد.
  • در هنگام ثبت نام اثر باید مشخصات اثر در قالب فایل PDF به همراه تصویر اثر در سایت جشنواره بارگذاری شود.
  • در رشته صفحه در شبکه های اجتماعی، تعداد مخاطب واقعی نیز می تواند مورد توجه داوران قرار بگیرد.
  • ارائه کننده اثر به عنوان صاحب اثر شناخته می شود . بدیهی است رعایت حقوق مالکیت معنوی افراد بر عهده صاحب اثر است.
  • شرکت کننده می بایست در صورت اعلام دبیرخانه جشنواره، به صورت مجازی یا حضوری به ارائه توضیحات در مورد اثر بپردازد.
  • هر داوطلب تنها حق ارسال یک اثر در هر رشته را دارد
  •  به آثار کپی شده و همچنین به موضوعات مغایر امتیازی تعلق نمی گیرد.
  • اثر نباید بیشتر در مسابقه و جشنواره دیگری شرکت داده شده باشد.
  • اثر مربوط به همان سال جاری باشد

 

پوستر

  • آثار می بایست مرتبط با محورهای جشنواره باشد.
  •  اندازه اثر حداکثر 50×70
  •  ارسال فایل با فرمت psd، tif، و یا jpg  با رزولوشن 300 الزامی است.

 

هشتگ ها و پست ها   

  • بر اساس شاخص های مختلف که از جمله آنها، کمیت پست ها، کیفیت، تعداد بازدید، تعداد بازنشر و... صفحات داوری خواهند شد.
  •  تعداد آثار  از آنجا که حداقل تعداد آثار هر فرد باید 5 پست باشد، کف امتیاز دریافتی در این بخش 5 نمره بوده؛ و حداکثر امتیازی که در این بخش دریافت میشود، 50 نمره است.     
  •  تعداد بازدیدکنندگان  بازدید و پسند آثار در این شاخصه مجموع بازدیدها View   پسندهای LikE آثار ارسالی هر فرد محاسبه می شود. سقف امتیار این بخش 20 امتیاز (20 هزار بازدید/پسند) است.            
  • تعداد دنبال کننده ها followers اینستاگرام و تعداد اعضای پیام رسان بله: در این شاخصه، مجموع دنبال کننده های حسابهای فضای مجازی هر شرکت کننده محاسبه خواهد شد و سقف امتیاز این بخش20 امتیاز (20 هزار دنبال کننده) است.

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *